Handelsbetingelser Fysio-Lab ApS
CVR: 39914840
Betaling
FysioLab modtager betaling med Dankort/VISA-Dankort, VISA, VISA Electron, Mastercard, Mobilepay og EAN.
Vi accepterer betaling med Anyday.
Beløbet hæves først på dit kort, når varen afsendes.
Når du vælger at betale med Anyday, trækkes første betaling når varen afsendes. Derefter vil du betale din månedlige ydelse på sidste hverdag fra den kommende måned, og tre måneder frem.
Der bliver ikke pålagt gebyrer og renter til dit køb, såfremt du betaler til tiden. Hvis du returnerer dit køb, vil aftalen med Anyday ophøre automatisk.
Pengene trækkes fra kundens konto når varen er afsendt.
Alle beløb er i DKK. Danske kroner og er incl. moms.
FysioLab bruger en godkendt betalingsserver, der krypterer alle dine kortoplysninger med SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at man ikke kan aflæse dine informationer.
Fortrolighedspolitik
FysioLab forstår og respekterer vigtigheden af privatliv på internettet.
FysioLab vil ikke videregive informationer om kunder til tredjepart, medmindre det er nødvendigt for at implementere en transaktion. FysioLab registrerer kun navn, adresse, telefonnummer, E-mail, og varedata vedrørende din bestilling.
Levering & lager
FysioLab leverer på alle hverdage. Forventet leveringstid – 1-2 hverdage. Der kan ved enkelte produkter være leveringstid på op til 3-5 dage. Ved længere leveringstid end 3-5 dage orienteres du herom. FysioLab tilbyder ikke gaveindpakning.
Emballage
Hos FysioLab tænker vi på, og værner om miljøet. Derfor benytter vi genbrugspapkasser til forsendelse af varer. Varens emballage er ny fra fabrikken og har ikke været genbrugt.
Leveringsformer og betingelser ved køb på FysioLab.dk
Varen vil primært blive sendt med GLS, men i enkelte tilfælde benytter vi Post Nord. Gratis fragt til pakkeshop og erhverv ved køb for over 1500 kr. Hvis du som kunde ikke afhenter din ordre ved GLS pakkeshop indenfor 7 dage efter levering og denne kommer retur til os, tilbageholder vi omkostningerne til vores distributør.
Reklamationsret
Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation.
Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert betjening af produktet/ydelsen.
Du skal sende billede/videodokumentation på fejlen/skaden til kundeservice@fysiolab.dk hvorefter vi vurderer hvordan problemet bedst kan løses. Hvis vi har behov for, at få produktet sendt til os sender vi dig en returlabel på vores regning. Hvis fejlen skyldes forkert håndtering eller brug, faktureres du efterfølgende for returfragten.
Ved returnering
Rettes henvendelse til og varen sendes til:
FysioLab
Fælledvej 17, 7600 Struer
Mail: kundeservice@fysiolab.dk
Køb din returlabel direkte hos os på http://www.fysiolab.dk/retur
Returneringer der sendes til pakkeshops bliver ikke afhentet af FysioLab.
Der modtages ikke pakker sendt på efterkrav.
Refusion
Vi refunderer når vi har modtaget varen – der kan i enkelte tilfælde gå 1-2 dage fra vi modtager varen til den refunderes. Der kan gå op til 5 bankdage, før pengene er på din konto afhængigt af din bank.
Ombytning af vare
Vi tilbyder ombytning af varer hvor der ønskes en anden størrelse end først købte. Du skal tydeligt angive i vedlagte returformular hvilken størrelse du ønsker. Du skal selv betale for returfragten og denne kan købes på www.fysiolab.dk/retur. Vi sender dig derimod den nye størrelse på vores regning til samme valgte leveringsform som ved oprindelig ordreafgivelse.
Fortrydelsesret
Der gives 14 dages fuld returret på varer købt hos FysioLab.dk
Perioden regnes fra den dag, hvor du modtager ordren.
Returneringsomkostninger skal du selv afholde.
Fortrydelse skal anmeldes til os senest 14 dage efter modtagelse af varen og fra fortrydelsen skal du senest 14 dage efter returnere forsendelsen.
Meddelelsen skal gives pr. mail på kundeservice@fysiolab.dk. I meddelelsen skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at benytte dig af din fortrydelsesret.
Hvis du benytter anden returnering end gennem vores returportal skal du selv sørge for, at have kvittering på forsendelsen. FysioLab kan ikke stilles til ansvar hvis forsendelsen bliver væk og kunden ikke kan dokumentere med track and trace hvor den skulle være. Returneringer sendt til pakkeshops bliver ikke afhentet af FysioLab.
Varens stand når du returnerer:
Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord – du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik.
Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens videre handelsmæssige værdi.
For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug. Du bedes samtidig åbne varens kasse forsvarligt, så denne ikke tager skade. Ved returnering bedes du afsende i papkasse og IKKE i kuverter eller lignende, da dette ofte skader varens emballage og forringer den værdi vi krediterer dig.
Klagemuligheder – oversigt og links:
Har du en klage over et produkt, købt hos FysioLab.dk, kan der sendes en klage til:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
Link: www.forbrug.dk
Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageplatform.
Platformen findes her: http://ec.europa.eu/consumers/odr/
Angiver du en klage her, skal du oplyse vores
E-mail adresse: kundeservice@fysiolab.dk